Driftsinfo

Inte så spännande som det låter. Det är bara vardagen som pajat ihop lite.

Den fasta telefonen är heldöd, undrar hur länge den varit det. (Någon mer stockholmare med samma problem?) På huvudmailen kommer jag in bara hälften av tiden, och det är totalstopp i badkaret. Dessutom har jag fel på huvudet – på utsidan, är det säkrast att tillägga. Aj. Och munnen har plötsligt förvandlats till ett elektriskt batteri. Mera aj.

Mitt i allt detta kom dock ett trevligt läsarmail och muntrade upp i eländet. Han vill ha fler böcker. Tack, Harald!

Jag gav mig fasen på att få ett bad, handskurade och handsköljde. Det gick. Mailade till Telia om telefonen.

Nu är det bara resten kvar.

Kommentera

