Just nu: Världens mest avspända skrivkurs.

skrivkurs

6 reaktioner till “Just nu: Världens mest avspända skrivkurs.”

    1. Det önskar jag också att du varit, och vem vet om uppföljning? ”Vem ska fika med Annika nästa år så det blir mer kurs?” frågade T,så det kanske blir en årlig tradition! 🙂

      Men – jag har gärna fler inspirations- och komma igång-kurser, men det kanske dessutom vore kul att följa ett speciellt gäng på vägen?

      Gilla

  1. Ja, tack Annika! Jag var nästan lika mentalt utmattad som efter förra gången. Kanske var det slutslängen på min förkylning som gjorde att jag inte orkade ta ut mig helt och hållet den här gången. 🙂
    Det var ett väldigt kul sätt du flätade ihop skrivövningarna på. Det blev som en katalysator när man kunde jämföra de olika texterna. Nu i efterhand känner jag att det skulle varit kul att ha en sammanställning av ”hela” texten.

    Gilla

  2. Du klarade dig hur bra som helst – och de andra också!

    Efteråt (och nu ber jag övriga läsare om ursäkt för kryptisk konversation) grunnade jag på om jag borde ha gett flera ledtrådar och bestämt mer i förväg för skrivövning 2 , så att allt passat ihop bättre, men då hade vi missat både ditt roliga ”där låg den jävla Isabelle” och Antonios intresseväckande ”Tors vrede”, och Monicas och Katarinas helt olika synvinklar på spritmadammen. Så jag tycker det blev spännande precis som det blev. Men jag håller med om att man gärna sett fortsättningen med alla dessa karaktärer.

    Gilla

Kommentera

