Bloggen strular.

Försåvitt bloggen inte bara strular på min dator, utan för er alla, beklagar jag verkligen! I två dagar nu har jag haft svårt att komma in på den alls, och de två bilder jag lade in i föregående inlägg syns inte för mina ögon. (Kan ni se dem? En liten gullig gerbera och obegripligt musikklotter?)

Hoppas nu ni kan läsa denna ursäkt…

4 reaktioner till “Bloggen strular.”

  1. Nej, inga bilder på någon gerbera.

    Den funkar, men det tar väldigt lång tid att ladda sidan.

    Jag har varit på en rättegång, och det var rikgit intressant. Folk borde gå på rättegångar, om inte annat än för att se till att nämndemännen är vakna…

    Gilla

Kommentera

