Borttaget blogginlägg.

Jo, jag skrev ju ett inlägg om min ena son häromdagen efter en DN-artikel om honom, ett inlägg kunde haft rubriken ”Stolt och glad moder promotar skamlöst sin son”. (Genant men sant.)

Nu blev sonen inte så dödligt förtjust över det där. Och han visste inte heller riktigt hur och om han tyckte jag skulle ändra något, vilket jag förstås gärna gjort, så nu har jag (något motvilligt) i stället tagit bort inlägget helt och hållet. Utifall att någon undrar vart i all världen det tog vägen.

Kommentera

