Ljus i andra änden av tunneln?

Undrar om inte dunderförkylningen definitivt är på tillbakagång – peppar, peppar – i alla fall stod jag plötsligt och kläckte ståupplustigheter på engelska när jag diskade i morse, trots en dånande huvudvärk.

-Mummel mummel – haha -mutter, mutter…

Sedan förflyttade jag värdigt huvet till vardagsrummet, där jag ffg på länge slog på datorn så tidigt på dagen och skrev ner allting.

Och är det jag skrev fortfarande kul om en vecka, så är det nog kul på riktigt. Chansen finns.

Kommentera

