Vara fyra år och läsa tidningen i Sandefjord.

Annika ca 4 år Dölebakken 18 Sandefjord
Jag läser tidningen på tante Berthas veranda.

3 reaktioner till “Vara fyra år och läsa tidningen i Sandefjord.”

  1. Oj – Det där ser ju väldigt intellektuellt ut. Själv läste jag morgontidningarna (vi hade två tidningar hemma) liggande på köksgolvet, dvs med tidningen på golvet och jag på knä över den.

    Det känns barnsligt, nu när jag ser dig.

    😉

    Gilla

  2. Jo, det är nog jag – det finns andra bilder där jag ser ut precis så där.

    Såvitt jag minns kunde jag inte läsa i den åldern, Bert! 😉 Jag antar att någon tog bilden för att det såg så komiskt ut att jag satt där rakt upp och ner och höll tidningen på det där vuxna sättet. Men uppenbarligen var jag djupt försjunken i något, kanske bilder.

    Gilla

Kommentera

