Men – oj. Det här var illa.

För en halvtimme sedan skulle jag skicka tillbaka en mejlad text till en vän – man kan undra varför, eftersom han ju har den i sina egna sända mejl, men så var det.

Så jag kopierade. Och blev ouppmärksam. Och skickade.

Och när jag kollade det ivägsända mailet, låg där en lång rad andra mejl till helt andra personer, en hel karta! Jag vågade inte ens titta efter hur många de var, eller till vilka, eller vad de handlade om. På något sätt hade jag hållit kopieringsknappen nere för länge. Otroligt.

Så nu har jag skickat flera vädjande mejl till vännen, som är en gentleman – snälla, snälla du, radera utan att läsa! Gör det! Snälla!

Hur kan man göra som jag gjorde? Hur går det, ens tekniskt?

Är jag den enda som gör sådana här pinsamma misstag?

2 reaktioner till “Men – oj. Det här var illa.”

    1. Jag fick den där texten för ganska länge sedan, och svarade på det mailet då, och orkade inte tänka ut hur jag bara skulle skicka tillbaka det igen utan att det såg trassligt ut. Så jag beslöt mig för att kopiera. Min gentleman har lite andra, allvarliga saker att tänka på just nu, och jag ville göra det enkelt för honom. Japp – det blev ju väldigt enkelt.

      Men nu har han raderat röran, och jag har sagt att han nog kan hitta texten i sina gamla skickade mail. Om det inte funkar av någon anledning, får jag kopiera igen!

      Gilla

Kommentera

