Snabbinhopp!

Hej allesammans,

jag lyckades få alla sorters förkylning man kan ha samtidigt, i väldigt rask takt. Pigg på tisdag, helvissen på onsdag, och därifrån gick det bara neråt. Hög feber, bronkit, sedan något kikhosteliknande som höll på att ta knäcken på mig, allt utom örsprång. (Knock on wood!)

Nu börjar det ge med sig – jag kan inte skriva ”äntligen”, för allt har gått i raketfart. Basiluskvirus på återtåg. Jag tänker bli frisk de närmaste dagarna, städa ur lägenheten under nästa helg (har bara gjort det viktigaste, som att diska och tvätta) och hoppa ut igen i världen  fräsch som en nyponros på måndag.

Det börjar också röra på sig med filmen. Hur kan jag inte säga, men trevligt är det!

Allt gott, puben!

Kommentera

